Vragen

FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij AsiAsia is 100% veilig en vertrouwd. Als u een gewenst artikel hebt gevonden, klikt u op de button ‘’Bestellen’’. Het product verplaatst zich dan automatisch naar de winkelwagen. Wanneer u alle artikelen hebt gekozen en de bestelling wilt gaan afronden,  klikt u rechtsboven op ‘’Winkelwagen’’, u ziet hier de knop ‘Checkout’ staan. Controleer eerst nog voor de zekerheid de bestelling. Vervolgens kunt u kiezen of u een account wilt aanmaken voor een eventuele volgende keer, of direct wilt afrekenen.  Vul uw gegevens en eventuele wensen in. Selecteer daarna de betaalmethode van uw voorkeur. Als u dit gedaan hebt kiest u voor de knop ‘’Bevestig bestelling’’, u wordt nu doorgeleidt naar de betreffende bankomgeving. Als de betaling succesvol afgerond is wordt u doorgeleid naar onze bedankpagina. Uw bestelling is geplaatst en word zo snel mogelijk verzonden!


Is mijn betaling door jullie ontvangen?

U ontvangt een automatisch e-mailbericht als de betaling gelukt is. Als u deze niet ontvangen hebt is de betaling waarschijnlijk niet succesvol afgerond. Als u het zeker wilt weten neem dan contact op via info@asiasia.nl . 


Kan ik mijn bestelling annuleren?

De bestelling annuleren is mogelijk zolang deze nog niet verzonden is. Neem zo spoedig mogelijk contact met onze klantenservice op om extra kosten voor beide partijen te voorkomen. Wij zijn te bereiken van 09:00 – 22:00 op het telefoonnummer +31657837680.


Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen bij AsiAsia worden binnen Nederland en België verzonden voor EUR 4,--. De bezorgkosten voor bestellingen naar het buitenland zijn afhankelijk van het land van bestemming en worden apart berekend.


Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

Bij AsiAsia kunt u op de volgende manieren betalen:

iDEAL

PayPal

Maestro

Mastercard

Visa

V-Pay

Bankcontact / Mister Cash

AfterPay

Overschrijving

Hoe werkt AfterPay?

AfterPay voert voor AsiAsia het volledige achteraf betaalproces uit. U ontvangt van AfterPay na het voltooien van de bestelling per e-mail een digitale factuur waarmee u de product(en) kunt betalen.

AfterPay voert ter goedkeuring van uw verzoek een gegevenscontrole uit. Tevens hanteren zij een strikt privacy beleid zoals omschreven staat in de algemene voorwaarden van AfterPay. Mocht uw verzoek tot betaling onverhoopt niet goedgekeurd worden dan kunt u het product afrekenen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie verwijzen we u naar het consumentdeel van de AfterPay website. Bij vragen kunt u altijd contact met AfterPay opnemen.


Heb ik bij AsiAsia garantie?

Uiteraard geven wij u de wettelijke garantie op onze producten. Daarnaast kunnen er afwijkende garantiebepalingen van toepassing zijn. Informeer hiernaar bij ons. Uitgesloten van garantie zijn artikelen welke beschadigd zijn door onjuist gebruik en steenuitval.

Let op!

Parfums, bodylotions en vele andere cosmetica en vloeistoffen mogen nooit direct op de materialen worden aangebracht dmv. bijvoorbeeld spuiten of smeren. Hierdoor kunnen ernstige ontsieringen ontstaan op het materiaal. AsiAsia aanvaardt hiervoor geen aansprakelijkheid.

Alle artikelen waaronder klemarmbanden en ringen kunnen door onvoorzichtig en ondeskundig gebruik vervormen of ernstig beschadigd raken. AsiAsia aanvaardt hiervoor geen enkele aansprakelijkheid. Het zorgvuldig omdoen van klemarmbanden vraagt een bepaalde handigheid. Deze instructie wordt bij de aankoop meegestuurd. Het risico blijft echter altijd voor de koper.


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle producten zijn bij ons op voorraad, de verzending vindt plaats tussen 1 en 3 werkdagen na ontvangst van de order. Wanneer u een artikel eerder wilt ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op, zodat we hier rekening mee kunnen houden. Nadat het pakketje is aangemeld bij de vervoerder ontvangt u per e-mail een Track & Trace code. Voor de meeste bestellingen wordt een handtekening voor ontvangst gevraagd door de bezorgdienst. Op de site van de vervoerder kunt u de zending eenvoudig volgen middels de verkregen Track & Trace code. Bent u om wat voor reden niet thuis bij de 1e afleverpoging dan kunt u op de website van de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak maken of terugvinden bij welke afhaallocatie het pakket is bezorgd.